Termenii si conditiile de vanzare Mamiko


Pentru a comanda produsele dorite ai urmatoarele posibilitati:

  •     COMANDA prin E-MAIL la adresa comenzi[at]mamiko.ro in care mentionati nr. de telefon, produsele comandate, numele si prenumele, sau datele firmei pentru facturare precum si adresa de livrare la care doriti sa primiti comanda   SAU
  •     COMANDA ONLINE folosind cosul de cumparaturi, urmand pasii indicati mai jos: 1. Adauga produsele in cosul de cumparaturi. 2. Inregistreaza-te si activeaza contul. 3. Adauga datele de livrare si date de facturare: Persoana Fizica sau Juridica 4. Trimite comanda. Comenzile Online au prioritate.
  •     Alegi produsul pe care vrei sa-l comanzi si dai click pe butonul Adauga in cos pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi.
  •     Daca doresti, dupa fiecare produs adaugat in cos, poti sa vizualizezi continutul cosului si suma de plata dand click pe  Vezi cos. Daca cumva te razgandesti poti sa scoti produse din cos dand click pe butonul Sterge.
  •     Dupa ce ai vazut cosul poti fie sa continui cumparaturile fie sa trimiti comanda.
  •     Ca sa poti trimite comanda te rugam sa completezi cu atentie toate rubricile referitoare la nume si prenume, adresa, telefon si e-mail. Aceste date sunt necesare pentru confirmarea si livrarea comenzii.
  •     Comanda ta nu poate fi trimisa catre noi daca vreuna dintre rubrici a ramas necompletata.
  •     Dupa ce ai verificat ca toate rubricile completate de tine sunt corecte, pentru a trimite comanda catre noi, da click pe butonul Trimite comanda.
  •     Dupa introducerea datelor daca doriti puteti adauga observatii legate de comanda: mod de livrare, culori, marimi, etc.
  •     IMPORTANT!
  •     Pentru a putea comanda online va rugam sa va creati un cont (dureaza 30 sec) si sa-l activati prin accesarea link-ului trimis de mamiko.ro la adresa dvs. de e-mail (adresa valida). Va rugam sa verificati si folderul spam.
  •     Daca ai uitat parola pentru autentificare in partea din dreapta sus a paginii se gaseste linkul Ai uitat parola?


Confirmarea comenzii-MAMIKO

  •     Daca comanda online a fost trimisa corect veti primi imediat un e-mail de confirmare de inregistrare a comenzii cu datele comenzii dumneavoastra. Executarea comenzii se face in limita stocului disponibil.
  •     In termen de 24 de ore lucratoare vei fi contactat telefonic sau prin e-mail de un reprezentant al firmei noastre pentru confirmarea comenzii si veti stabili impreuna detaliile referitoare la comanda, ora de livrare si adresa exacta.
  •     Comenzile plasate de luni - vineri pana in orele 12:30 vor fi procesate in aceeasi zi, iar cele care sosesc dupa ora 12:30 vor fi procesate a doua zi lucratoare.
  •     Comenzile efectuate vineri, sambata si duminica si in zilele nelucratoare vor fi procesate in prima zi lucratoare.
  •     In cazul in care pretul sau alte detalii referitoare la produs au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.


Plata produselor

  •     Toate preturile produselor sunt in Lei si includ TVA.
  •     Comenzile se pot trimite prin e-mail.
  •     Plata produselor comandate se poate face:
  •      Numerar RAMBURS ( plata la livrare ) la primirea coletului,
  •      In AVANS prin Transfer bancar, ordin de plata sau internet banking pe baza unei facturi proforma solicitata inainte de livrare.
  •     Platile bancare se vor face catre:
  •     S.C. PUZZLE SOLUTIONS SRL;
  •     CUI: RO26048703; Nr. Reg. Com.: J40/9367/2009;
  •     Cont bancar IBAN: RO27INGB0000999905059460
  •     Banca ING Bank Bucuresti Romania.


Livrarea produselor

  •     Livrarea se face in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, cu exceptia cazurilor de forta majora*.
  •     La livrare produsele vor fi însoţite de factura, chitanţa şi unde este cazul certificatul de garanţie.
  •     Tarif fix Bookurier in orice loc din tara, fara taxe pentru kilometri suplimentari.
  •     Pentru produsele foarte grele si/sau voluminoase (peste 30 de kg) si/sau voluminoase va comunicam telefonic costul de livrare.
  •     Taxa de prelucrare pentru comenzi sub 49 de lei este de 5 lei.


Timpul de livrare

  •     Durata livrarii este de 2-3 zile de la confirmarea comenzii. Produsele se livreaza la adresa de livrare mentionata in comanda dvs.
  •     IMPORTANT! Clientul are obligatia de a verifica in prezenta curierului integritatea coletului. In cazul in care se constata deteriorari, scurgeri sau neconformitati ale ambalajului, clientul are obligatia de a le mentiona in procesul verbal de receptie in prezenta curierului.
  • *Prin forta majora se intelege fenomene meteorologice speciale, cutremure, inundatii, drumuri blocate etc. care fac imposibila aprovizionarea si livrarea produselor.


Returnarea produselor

    Formular de retur -link


    Produsul pe care il returnati trebuie să fie in aceeași stare in care l-ati primit. Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014. Coletul va fi trimis la adresa din pagina de contact cu RAMBURS ZERO Lei
    Clientul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris (e-mail) comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform OG nr 34/2014, Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008.
    Dupa aceea produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la data anuntarii retragerii.
    Returnarea produselor se realizeaza in conformitate cu legislatia in domeniu, conform ANPC.
    Legislatia in vigoare se aplica numai persoanelor fizice O.G. nr. 34/2014, care in termen de 14 zile calendaristice pot denunta unilateral contractul de cumparare la distanta pentru produsele trimise prin curier.
    Cheltuielile de returnare trebuie suportate de catre client conform OG nr 34/2014.
    Clientul persoana fizica nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs in conditiile O.G. 34/2014.
    Conform O.G. nr. 34/2014 art. 2 alin. 4 c)contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor (ex. motive igienice), NU POT FI RETURNATE sau care se pot degrada ori deteriora rapid; ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produselor personalizate, sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
    Conform ARTICOLUL 16 Exceptări de la dreptul de retragere se mentioneaza e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. Aici se incadreaza produsele care au fost deja utilizate (fapt constatat prin desigilare de catre client) si care in urma unei singure utilizari devin inutilizabile pentru alte persoane, datorita caracterului lor netransmisibil si personal ex: scutece, aleze, chilotei, servetele, pompe de san, aspirator nazal, recipiente si pungi de stocare lapte, accesoriile pompelor de san si tot ce ce intra in contact cu fluide ale corpului, etc. Aceste produse NU POT FI RETURNATE.
    Clientul are obligatia de a contacta magazinul pentru a stabili modalitatea de returnare a produselor.
    Rambursarea contravalorii produsului se va face conform legii OG nr 34/2014 in 14 zile de la data denunţării contractului, dupa verificarea produsului, prin mandat postal sau transfer bancar, dupa receptionarea produsului returnat si constatarea de catre Puzzle Solutions SRL ca acesta nu a suferit deteriorari si este in ambalajul original, conform legislatiei in vigoare.
    Clientii care au beneficiat de transport gratuit sau platit trebuie sa suporte taxele de returnare.
    Produsele returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi fost folosite sau consumate, in stare perfecta si in AMBALAJUL ORIGINAL al producatorului nedeteriorat, iar in cazul produselor sigilate, acestea sa fie nedesfacute si consumate de exemplu: detergenti, cosmetice, cereale, lapte, etc. .
    La retur obligatoriu se ataseaza factura si certificatul original de garantie al produsului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere al impachetarii vor fi refuzate. La destinatie coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
    Puzzle Solutions SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj, cu piese lipsa, etc. pentru readucerea produselor la starea initiala conform OG nr 34/2014, art 14 alineat (3): Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Nu se accepta produsele asupra care prezintă urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, etc, sau carora le lipsesc accesorii sau parti componente si nu pot fi reparate sau inlocuite.
    Clientii nu pot denunta unilateral contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid conform O.G. nr. 34/2014.
    Returnarea unei pompe de san: din motive sanitare kit-ul de pompare (tub, cupa, biberon, supapa, conector) poate fi returnat numai in cazul in care este sigilat si nefolosit, avand in vedere ca acesta poate fi folosit doar de o singura persoana, nefiind transmisibil altei persoane.

Anularea sau modificarea comenzii?

  •     Pentru anularea comenzilor va rugam sa ne contactati in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii prin e-mail la comenzi [at] mamiko.ro sau telefonic la 0742 81 52 81.
  •     Va rugam sa anuntati anularea comenzii pentru a evita trimiterea produselor catre adresa de facturare si a taxelor bancare ce pot aparea cu firma de curierat.


Garantia produselor

  •     Produsele cumparate prin intermediul site-ului Mamiko.ro beneficiaza de garantia practicata de furnizorul fiecarei marci in parte, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
  •     Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului, care asigura service-ul autorizat pentru produsul cumparat.


Acord de confidentialitate

    Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice S.C. PUZZLE SOLUTIONS SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: livrarea produselor comandate on-line. Sunteti obligat sa furnizati datele, acestea fiind necesare procesarii si livrarii comenzilor. Refuzul dvs. determina imposibilitatea efectuarii comenzii on-line. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la office [at] mamiko.ro. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
    S.C. PUZZLE SOLUTIONS SRL este operator date personale inregistrat la ANSPDCP cu nr. 18504.

Clauze de neraspundere:
Site-ul mamiko.ro este un site cu continut informativ, iar firma Puzzle Solutions SRL nu isi asuma nici o responsabilitate cu privire la corectitudinea si exactitatea informatiilor furnizate de catre distribuitorii sau importatorii produselor comercializate pe site. Firma Puzzle Solutions SRL actualizeza periodic informatiile produselor prezentate pe site, iar eventualele mici neconcordante sau omisiuni care pot aparea la un moment dat intre descrierea produselor sau stocul site-ului si informatiile reale nu implica nici o raspundere, de orice natura, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Datele si informatiile accesibile publicului pe acest site nu constituie recomandari, garantii, consultanta sau angajament din partea Puzzle Solutions SRL. Puzzle Solutions SRL nu va putea fi tinuta raspunzatoare fata de nici o persoana/entitate pentru nici un fel de daune care ar rezulta, direct sau indirect, din utilizarea site-ului mamiko.ro sau ca urmare a oricarei erori sau omisiuni. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, Puzzle Solutions SRL isi rezerva dreptul de a anula livrarea acelui produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. Comenzile care nu sunt confirmate de catre client vor fi anulate.
Modificari in termenii si conditiile de utilizare :
Firma Puzzle Solutions SRL poate aduce modificari termenilor si conditiilor de utilizare, fara a anunta acest lucru anterior in continutul site-ului. Va rugam, sa recititi termenii si conditiile de utilizare de fiecare data cand accesati sau utilizati acest site. Utilizarea site-ului de catre dumneavoastra, ulterior modificarii acestor termeni, constituie acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor modificate.

arrow_upward